با تیمی متخصص و حرفه ای در سال ۸۶ پا به عرصه تولید نرم‌افزار نهادیم، در سال‌های ابتدایی با محصولاتی همچون سامانه مدیریت اسناد پزشکی و سامانه مدیریت آموزش کارکنان، خود را به جامعه نرم‌افزاری معرفی کردیم و با ارائه محصولات سفارشی اعتماد مشتریان را جلب نمودیم. از سال ۹۲ تولید محصول قدرتمند Tosa BPMS را شروع کردیم. در سالهای ۹۳ الی ۹۶ بطور متوالی فناور برتر شناخته شدیم. اولین نسخه BPMS را در سال ۹۶ منتشر کردیم و امروز مفتخریم که به همکاری تیم حرفه‌ای و قدرتمند توسا، توانستیم یکی از کامل ترین و بهینه ترین نسخه های BPMS موجود در کشور را تولید نماییم.
تعریف و مزایای BPMS
تعریف و مزایای BPMS:
این نرم‌افزار بسیار موثر، راحت به منظور به گردش آوردن فرم‌ها و فرایندها می‌باشد و می‌تواند کمک شایانی به تمامی سازمان‌های بزرگ یا کوچک جهت بهبود امور فرایندیشان نماید.
امکانات BPMS:
نرم‌افزار Tosa BPMS دارای مجموعه ابزار گسترده و کاملی است که موجب ایجاد فرم‌ها و مدل‌سازی فرایندها بر اساس استانداردهایbpmn2 می‌شود. این نرم‌افزار کاملا تحت وب بوده و به مرورگر خاصی محدود نیست، ساخت فرم‌ها، فرایندها، داشبوردها و تعریف قوانین پیچیده برای هر یک از این‌ها، به راحتی کلیک کردن یک دکمه و کشیدن و رها کردن آن‌ها است. قابلیت برقراری ارتباط با کلیه نرم‌افزارهای موجود در یک سازمان سبب شده تا حتی مشابه سیستم‌های یکپارچهERP و CRM نیز عمل نماید.
امکانات BPMS
چرا BPMS
چرا BPMS:
صاحبنظران و تحلیلگران ،Tosa BPMS را به عنوان راهکار نرم‌افزاری حرفه‌ای جهت گردش کارهای خود، به دلیل صرفه‌جویی مناسبی که در زمان و انرژیشان ایجاد می‌شود، انتخاب می‌کنند که نتیجتا بستری فراهم می‌شود تا بیشتر کار کنند و مدیران، سهل‌تر مدیریت نمایند. به لطف رابط کاربری قوی و بسیار آسان این نرم‌افزار آن‌ها مجبور نیستند برای اموری همچون گزارش‌گیری‌ها و ارزیابی‌های هفتگی، ماهانه یا سالانه زمان زیادی را صرف نمایند و تنها با چند کلیک، کلیه عملکرد کارکنان قابل پیمایش و مدیریت است.
بررسی بر اساس هزینه‌ها:
Tosa BPMS بسیار کارآمد، سبک و یکی از به صرفه‌ترین نرم‌افزارها، در حوزه‌های مختلف کاری است. کاربران بدون محدودیت در هر نقطه از جهان می‌توانند از این نرم‌افزار استفاده نمایند، این نرم‌افزار به سه زبان زنده دنیا ترجمه شده است (انگلیسی، روسی و فارسی) و در حوزه‌های مختلف از جمله اتوماسیون‌های اداری، حسابداری، انبارداری، ارزیابی عملکرد، سیستم‌های برگزاری جلسات، رای‌گیری‌های آنلاین و برخط و... قابل پیاده‌سازی می‌باشد.
بررسی بر اساس هزینه‌ها